Kortwieken kippen nodig of niet?

Gaat om Sebrights en Chabo krielen.Komen in een ruim hok en mogen in een stukje van mijn tuin loslopen.Maar niet naar de buren Want ze kunnen goed vliegen.Hoor het graag!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

De Sebrights kunnen zeker goed vliegen, dus kortwieken is wel aan te raden. Het is heel makkelijk zelf te doen:
(uitleg: zie link). Let op: doe het aan één vleugel, het is bedoeld om de kip uit evenwicht te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ze goed kunnen vliegen en je wilt dat ze niet naar buren vliegen zal ik het aanraden, maar laat het wel doen door iemand die het kan