ik wil graag dat een deskundige naar mijn aquarium kijkt. (waarden e.d.) Bij wie kan ik terecht ? Het lieft in de omgeving van Amsterdam e.o.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon niet in de buurt van Amsterdam, maar als je me verteld wat je waterwaarden zijn, hoe je je aquarium onderhoudt, wat voor aquarium het is met welke vissen etc... kan ik misschien eens zien of ik je wat advies kan geven.

Het beste antwoord

Informeer eens naar een aquariumclub in uw omgeving.
Maak uzelf daar lid van, alleen maar voordelen.
Daar zijn zeker mensen bij die belangeloos uw water eens zullen controleren op ph, hardheid, nitrieten, enz.
Best kan u zelf zo een setje aanschaffen want ik vind dat het ons plicht is om die vissen in optimale conditie te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt !

Andere antwoorden (1)

hier in de buurt zat een tuincentrum waar je je water kon brengen, en ik weet dat het ook bij de pets place in het winkelcentrum hier kan.

nu hebben wij ht geluk dat daar iemand zit die er ook echt verstand van heeft maar misschien kan je dat eens proberen:)