is er buiten de wijsthoeve een paardrijplek in de buurt van heesch die ik op mijn fiets zou kunnen bereiken?

ik heb een paar jaar geleden daar paard gereden en ben toen gestopt, het was toen niet veel meer dan achter elkaar aanhobbelen en ik leerde niet echt iets, maar nu wil ik weer beginnen maar wel op een andere manege.
ik heb al rondgekeken maar kwam niet echt verder, iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien is de Prinsenbankhoeve tussen Wijchen en Leur iets voor je. Op hun website kan je al een virtueel kijkje nemen, en ze werken met professionele instructeurs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
net iets te ver weg, toch bedankt :)