Hoe komt het dat een wat oudere poes op onze bank plast? Altijd zindelijk geweest!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

het zou goed kunnen dat je poes blaasontsteking heeft.
zet de poes in de badkamer, met een schoon teiltje met een in stukken geknipte vuilniszak er in, zodat ze toch wat te graven heeft.
verwijder eventuele kleedjes, en doe een stop op de afvoeropeningen van bad en wasbak.
breng het plasje zo snel mogelijk naar een dierenarts, die het kan controleren.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, maak de plasplek eerst goed schoon met biotex groen, en vervolgens met schoonmaakazijn.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja goed idee idd.. Arm poessie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blaasgruis veroorzaakt blaasontsteking. Is aangepast eten voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fijn om als van ouds een goed antwoord te zien hier +
Ook druppels Etherische Citroengras olie op de ongewenste plasplek druppelen. (geen chemische namaaktroep gebruiken) Hebben ze een hekel aan. En ruikt voor jezelf wel lekker en fris.