Onze goudvis zwemt rond met onze algeneter vast in zijn bek. Wat moet ik hier nou mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Goudvis beetpakken en proberen de algeneter uit zijn bek te halen. En niet meer samen in de kom, denk ik dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ha ha bij mij min. LOL C' Vang de goudvis en haal de algeneter uit zijn bek. zeg jij ED Prima hoor van mij ook een + zie alleen het verschil niet zo in het antwoord. Alleen dat die van jou wat uitgebreider is, dan. Maar de toepassing is het zelfde.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat komt omdat het van Eddijst is, dus dan geeft iedereen al meteen een + :-) Niks negatiefs naar Eddijst toe hoor, maar hij gaf laatst zelf een fout antwoord, en dat zei hij ook, en toch kreeg hij + jes :-) + van mij Jodel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien omdat je in jou antwoord over een 'kom' spreekt en dierenliefhebbers net dit soort dierenmishandeling proberen tegen te gaan. Een goudvis hoort niet thuis in een kom maar in een aquarium van minstens 50 à 60 liter, maar liefst nog meer! Dus van mij ook een -
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@HeerVoldemo: arme Eddijst(grapje)
Die +sjes maken ook nix uit(voor Ed ook niet) maar Daki heeft daar ook weer een heldere kijk op gegeven. @Daki Hahha ja dat begrijp ik ook , maar kom was korter vandaar. En het ging niet om de huisvesting. LOL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké, het gaat niet om de huisvesting. Maar iedereen die jou bericht leest en zelf geen kennis van zaken heeft krijgt weer maar eens een foute bevestiging van het idee: "een goudvis kan in een kom". En wanneer vroeg of laat deze persoon misschien een goudvis zou willen houden.... Vandaar.
Hoewel een goudvis een alleseter is, eet hij normaal gesproken geen andere vissen.
Bijna zeker was je algeneter al ziek of zelfs dood.
Vang de goudvis en haal de algeneter uit zijn bek.
Anders gaat je goudvis ook dood, hij kan hem nooit inslikken.