Mijn hond heeft pijn in zijn buik, hoe kan ik dat oplossen?

Mijn hond heeft pijn in zijn buik. Als ik er op druk of zachtjes aai dan begint hij te piepen. Hij eet en drinkt ook slecht. Wat kan ik hier aan doen? En wat zou het kunnen zijn ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Jij kent je hond het beste,1 van mijn honden heeft ook wel eens pijn in zijn buik,maar ik weet/voel wanneer er echt iets niet goed is,daarbij komt nu het zo warm is kan een hond daar ook last van hebben en misschien minder eten voor een dagje,maar nogmaals luister naar je gevoel en als je het niet vertrouwt naar de Dierenarts gaan, aandacht en liefde geven is trouwens altijd fijn ook voor een hond ;) en ondertussen kan je de situatie inschatten/voelen is mijn ervaring, succes en sterkte met je hond!

Als hij slecht eet en slecht drinkt, dan kan je het beste even naar de dierenarts gaan. Wij willen je wel helpen, maar zijn geen dierenartsen.. Ga langs de dierenarts, hij kan je beter helpen.

Hoe weet je dat zo zeker mischien is er wel iets anders.. Je kan het beste langs een arts.. Die zal er wel meer vanaf weten.

de mussen vallen dood van het dak vanwege de warmte, je hond eet en DRINKT slecht en je stelt hier een vraag hoe je de buikpijn op moet lossen.... bel de dierenarts en laat je hond daar nazien. wij weten niet wat het dier heeft laat staan dat we kunnen vertellen hoe je de buikpijn op moet lossen (en de oorzaak wellicht)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100