1 van me katten heb bij de ontlasting hele kleine stukjes bloed zitten wat kan dat zijn?

Weet nog niet welke poes het is want ze doen namelijk allebij op de zelfde bak de behoefte ondanks dat ik 2 bakken heb staan maar het zijn hele kleine puntjes bloed aan de drol wat kan dat zijn ze eten trouwens purina one junior en perfect fit junior en kregen whiskas anti haarbal en heb beide ontwormt met stronghold het betreft een kitten van 10 weken en een poes van 1 jaar alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

het kan , zeker bij vers rood bloed, vrij onschuldig zijn.
het kan zijn dat je kat wat hardere drolletjes heeft, en wat meer heeft moeten persen, zodat er een klein adertje gesprongen is.
geef wat meer natvoer, en kijk het even aan.
houdt het aan, dan toch zien te achterhalen van wie het is, en even overleggen met de dierenarts.
Rieneke1
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
graag gedaan.
natvoer zou ik voorlopig even dagelijks geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 mijn katten hadden hier ook last van.
natuurlijk mesten ze de hele dag, maar juist dán zijn ze niet te betrappen op het moment supréme.... heb het (zoals rieneke adviseert) geprobeerd en afgewacht, maar helaas kwam er geen verandering in. ben toen met keutel en katten naar de DA geweest en ze bleken een besmetting van het e.o.a. te hebben (infectie). tijdens een kuurtje was het al over, maar heb deze uiteraard wel af gemaakt. hou het dus goed in de gaten, helemaal omdat je een kitten erbij hebt lopen die nog maar 10 weken oud is.
Rieneke1
11 jaar geleden
toch maar het zekere voor het onzekere genomen? :)
succes met de milbemax, laat je nog even het vervolg weten?