kan ik nog m'n oude parkieten tam maken als ze oud zijn ?

Hallo , k heb een vraagje kan ik mijn parkieten nog tam maken ze zijn wel oud k heb er 3 , en k heb ze meer dan 5 maanden , En ze hebben veel te druk met andere parkieten die ook in de kooitje zitten en k heb het echt moeilijk om me 3 parkieten tam te maken kan ik ze nog tam maken of kan dat niet meer ?. Maar weetje ook meschien hoe ik zoveel parkieten tam kan maken ? :D

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat kan zeker, het kost alleen wat meer tijd. Alleen niet alle parkieten kunnen tam worden maar de kans is zeer groot dat het wel lukt. Toegevoegd na 1 uur: Het ligt er wel aan waar deze parkieten hun leven hebben doorgebracht anders word de kans toch eerder 50/50 en hoeveel ervaring je heb met parkieten. Maar hebben ze gewoon de hele tijd bij iemand in de woonkamer gestaan met wel mensen om zich heen maar geen aandacht gehad is de kans toch best groot.

Die kans is heel klein tot 0. Als je parkieten bij elkaar houdt, dan trekken ze naar elkaar toe (logisch, dat is veel natuurlijker dan omgaan met de mens) en zijn ze niet geïnteresseerd in de mens. Als je een vogel tam wilt maken dan moet je er 1 nemen en vanaf heel jong tam maken. Op zich is dat al best ingewikkeld. Voor veel info over kromsnavels: http://www.babyvogels.nl/index.htm

Ja , dat kan zeker . Het Sal wel wat langer duren dan bij een jongere vogel . Hem gewoon veel vasthouden en zo . P.S ik heb dit ook gedaan met mijn oudste kip , na een paar maanden was ze tam . Veel sucses !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100