een citroen in water laten weken en een dag later op je kat of hond sprayen tegen vlooien helpt dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee, dat helpt niet. het doodt de vlooien niet en het voorkomt ook niet dat de vlooien uw hond interessant vinden en bij hem op visite gaan.
11 jaar geleden
Nee dit zal niet helpen. Als je dit op je kat spuit zal hij het waarschijnlijk niet leuk vinden aangezien katten niet van de geur citroen houden. Ik raad aan om gewoon een anti-vlooien spray of pipet te halen. Vooral ook een spray om je meubels mee in te spuiten voor de zekerheid, hier kunnen nog altijd eitjes liggen van vlooien.