Met hoeveel gram is een kitten levensvatbaar?

Net een nest gehad. Veel te licht zijn ze! Ik kan niet zeggen hoe lang ze zwanger is geweest omdat ze al zwanger was op moment dat ik haar kreeg.
Dus daarom wil ik het graag in gram weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem ze mee naar de dierenarts, die kan je het beste vertellen wat nu verstandig is.
Je kunt de dierenarts ook vragen om bij jou thuis te komen, als je bang bent dat het te veel stress oplevert voor het gezinnetje.
Succes ermee.

Antwoorden (1)

Geboorte gewicht moet tussen de 90 en 140 gram zijn.
En ze komen gemiddeld 15 gram per dag aan.

Toegevoegd na 59 seconden:
Bij de dierenarts kleine weegschaaltjes te verkrijgen voor te wegen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi. Dank voor antwoord.
Ik weet wat het gemiddeld moet zijn, maar ik wil graag weten met welk gewicht ze levensvatbaar zijn. Onze kittens zijn namelijk veel lichter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze zijn op dag 59 levensvatbaar maar het gewicht zou ik niet zo snel weten. raadpleeg een dierenarts voor eventuele extra voeding... succes...