Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn beagle hond van 4 kan hele dagen slapen. we lopen gemiddeld anderhalf uur per dag. hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Of hij loopt of hij slaapt, want 'hele dagen' slapen en ook nog 1,5 uur wandelen lijkt me een vreemde combinatie.

Honden vervelen zich snel, dus probeer eens met m te spelen door een stok of hondenspeelgoedje weg te gooien en t m laten halen. Of zet de tuindeur eens open zodat ie makkelijk naar buiten kan kijken. De meeste honden zijn ondernemend en willen wat meemaken. Een beetje snuffelen in de tuin (die moet je dan wel hebben natuurlijk) vinden ze vaak al geweldig.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
1. De hond is gecastreerd..
2. Hond wordt ouder/ lekker lui
3. U slaap zelf veel waardoor uw hond zich hierbij aanpast
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even aangenomen dat je bedoelt hoe het kan dat hij/zij hele dagen slaapt. Ik denk dat dat in de praktijk nog tegen valt, want een hond kan er uitzien alsof hij slaapt, maar niet echt slapen - dan ligt hij er gewoon een beetje bij bijvoorbeeld. Maar het is helemaal niet gek hoor dat hij lekker relaxed ligt te pitten of the loungen, volgens mij is dat een teken dat hij het prima naar zijn zin heeft en in ieder geval geen rare dingen doet omdat hij zich verveelt of zoiets. Geen ongewenst hyperactief gedrag, dus eigenlijk niet echt een probleem.
Dus ik zou zeggen dat het kan omdat hij het bij jullie wel goed heeft.
Je kunt proberen om hem uit de tent te lokken door in te spelen op zijn Beagle-zijn door hem zoek spelletjes te leren, wie weet gaat hij dan zelfs op z'n Beagles joelen van plezier als hij zijn/haar schat vindt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding