Heeft er iemand ervaring met de PeeWee kattenbak?

Zijn de resultaten echt zo goed als beweerd wordt? En is het werkelijk zo zuinig in gebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

op de kattensite lees ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.
ook worden er alternatieve korrels genoemd, die net zo goed zouden zijn als de orginele, maar een stuk goedkoper.
Rieneke1
11 jaar geleden
jaa je hoeft maar een klein beetje gebruiken maar wel uitkijken want de bak gaat na een paar maanden wat onfris ruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb toevallig sinds een paar weken een kitten en op aanraden van een collega hebben wij ook de PeeWee kattenbak. Ik ben er echt heel blij mee! Uiteraard ruik je het wel als ze gepoept heeft, maar dat scheppen we gelijk weg. Plas ruik je totaal niet, onderbak hoef je maar 1x in de week schoon te maken.

Qua hoe zuinig het is, het zakje PeeWee-korrels dat bij de beginnersset zat is nu vrijwel op (na 3 weken), er zitten nog wel korrels in de bak maar ik heb bijna niks meer om mee bij te vullen.

Ik heb er ook wat over gelezen op internet en morgen ga ik de houtkorrels van AH eigen merk proberen. Ik zal wel laten weten of dat wat is! Maar over het systeem ben ik dus dik tevreden.