Mag je een kat naar de dierenarts brengen om in te enten terwijl ze vlooien heeft?

Mijn kat moet nog ingeënt worden dit jaar en we willen een chip plaatsen want ze verliest elke keer haar halsbandje, maar ze heeft op dit moment vlooien, ik ben hard bezig die vlooien te bestrijden, maar wil toch wel graag deze week nog naar de dierenarts voordat ik op vakantie ga, want misschien krijgen ze dalijk bij de dierenarts vlooien van mijn kat..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Wees niet bang dat je een vlooienplaag bij de dierenarts veroorzaakt. De kat moet worden ingeënt, dus ga naar de dierenarts. Misschien kan deze ook wel iets tegen de vlooien geven aan je kat, een een of ander spuitje, dat je zelf niet kunt regelen. Hier is de dierenarts nou eenmaal voor. Succes en sterkte aan de kat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja hoor, je moest eens weten wat een vlooienbalen er bij een dierenarts binnenkomen.
een paar weken terug nog bracht ik een rode kater, die bruin zag van de vlooien.
de dierenarts verblikte of verbloosde niet.
kwestie van goede hygiene.
Rieneke1
11 jaar geleden
dierenartsen kennen vlooien, die zien ze iedere dag...
maar als je deze week nog naar de dierenarts wilt, vrijdag, heb je nog 3 dagen om een anti-vlooien pipet zijn werk te laten doen: morgen, woensdag en donderdag.
dat moet lukken !