Bestaat gedroogde hondenvoeding ?

Ik bedoel hiermee versvlees of barf voeding waar je alleen maar wat water hoeft bij te voegen om een complete voeding te maken. Ik geef mijn hond nu diepvries versvoer maar als ik op vakantie ga heb ik niet de beschikking over een vriezer.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel niet dinner e.d. maar gedroogd echt vlees, pens enz.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zowel Rodi als Prins hebben versvlees in een worstvorm. Ze liggen bij de dierenspeciaalzaken niet in de diepvries maar gewoon in het vak. Vraag eens tot welke temperatuur je ze mag bewaren en hoe lang.
Dat is een goede vervanger van versvlees.

Prins heeft ook een heel goede geperste brok. Die is bij overgang van versvlees naar brok beter te verteren dan gewone brokken. Niet iedere hondenspeciaalzaak verkoop ze, maar je kunt bij Prins je adrescode intoetsen en je krijgt de dichtstbijzijnde winkel waar het verkocht wordt.
Ivana
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, die bestaat zeker. Mijn hond mocht vanwege zijn darmen geen vers vlees hebben. Ik kocht dus altijd gedroogde hondenbrokken waar ik water bij moest doen.
Hij heeft nooit anders gegeten en is er erg oud mee geworden.
amc
11 jaar geleden
amc
11 jaar geleden
Ze zijn er van diverse merken en te koop bij zowel de dierenarts en in de supermarkt. Ik ocht zelf altijd de maaltijdzakken van Royal Canin maar er zijn natuurlijk meerdere die net zo goed zijn waarschijnlijk.
Wat ik ook heb begrepen is dat qua vers brokken de Farmfood brokken het dichtsbij komt bij natuurlijke voeding zoals ook vers vlees dus doet.

Dat is ook wat ik op vakantie over het algemeen geef, als ik geen toegang heb tot een koelkast waar zijn eten in past.

Toegevoegd na 1 minuut:
Farm food is bij veel dierenwinkels wel te koop, en is een prettige brok om te geven vind ik zelf. Al is het natuurlijk afhankelijk per hond hoe die het er op doet.