Mensen, ik heb een agapornis en soms gaat ie uit t niets met zn pootjes over elkaar dansen, wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet hij naar de wc :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog nooit van de "vogeltjesdans" gehoord?

Antwoorden (2)

misschien heeft hij jeuk...of is hij gewoon happy...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is ie blij, of gewoon heel vrolijk.

Ik zou zeggen dat het in elk geval niks slechts zou kunnen zijn.

Als hij begint te krijsen, schreeuwen, huilen, of etc... dan kan het slecht beginnen te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ga ik er maar vanuit dat ie gewoon blij is, mag ook wel met zo'n luizenleventje .....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zit hem de kneep;( luizen )leventje.