Mogen cavia's het gebladerde gedeelte van bospenen en radijs eten?

Of is dat ongezond?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Het groen van bospeen is wel het deel wat alle bestrijdingsmiddelen heeft opgevangen. En afwassen is bijna niet te doen, bovendien mag een cavia ook weer niet teveel vocht.

Ik gaf het zelf wel aan cavia's, maar hield dat wel beperkt tot 1 a 2 takjes.

Cavias zijn ook dol op versgemaaid gras (uit eigen tuin, anders weet je niet wat erdoor zit) en meloen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je cavia het lekker vind, mag je het geven. Ik stuur je de link mee met ook een groot deel groente die een cavia mag hebben.
Ieder mens heeft voorkeuren zo ook dieren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga naar de volgende bron kijken