Mijn hondje van 9 vindt het sinds kort eng om op bed te springen. Het is een vrij hoog bed. Waar kan ik een liefst schuimrubber, hondentrapje vinden?

Hij heeft recent een narcose ondergaan, en ik heb het idee dat-ie daardoor minder zelfverzekerd is geworden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je hondje persé op bed moeten? Er is niets mis met een hondenmand hoor.
Computoon
11 jaar geleden
Naar mijn mening, hoort een huisdier niet op een bed thuis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Miljoenen mensen leren ze een hond af op bed te springen en jij wilt het hem aanleren...
Waarom moet hij zo nodig op bed?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
...maar ik vroeg niet om een mening of je een hond wel of niet op bed moet laten slapen, ik vroeg om een oplossing!
Carscho bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Bij huis en comfort hebben ze 2 modellen
Helaas niet van schuimrubber maar misschien een oplossing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

jouw hondje van 9 jaar is niet meer piep, dan kan het zijn dat hij wat strammer wordt.

of er een schuimrubber hondentrapje bestaat, ik vraag het me af, wat je zou kunnen doen is bij een kringloopwinkel kijken voor een keukentrapje en eerst bij je bed even de hoogte meten en met de centimeter in je jaszak naar de winkel zodat je zeker weet dat het niet te hoog is/blijft voor je hondje.

succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb voor mijn hond een voeten bankje , gestoffeerd dat wel anders glijd hij uit , ff op een rommel markt kijken naar iets dergelijks , je begint met de hond op bed te zetten en dan over het voeten bankje eraf , dan weet hij gelijk dat hij via de voeten bank weer op bed kan
suc6