van wat voor beest is dit voet afdruk?

Toegevoegd na 15 minuten:
Het voetafdruk is 8 cm.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Cryofiel
11 jaar geleden
Was je echt al zo vroeg op pad, of loopt de klok van je camera achter?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat de klok niet gelijk loopt haha.
Deze heb ik vanmiddag om 4 uur gemaakt in een paardrijbak bij ons huis!
Door al het regen waren de voetstapjes ze mooi te zien en volgens mij had het een konijn achterna gezeten.
Dus het is wss wel een roofdiertje. Ik was zelf bang voor een vosje.

Antwoorden (5)

Lijkt volgens mij op 'n Grissly....

Toegevoegd na 57 minuten:
Om aan de kritiek van mede GV-ers tegemoet te komen: Zou óók een Fret/Fretje kunnen zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De grootte is moeilijk in te schatten met slechts zand er omheen. Volgende keer een foto met iets van herkenbare grootte (sleutels bijvoorbeeld) maakt het beoordelen gemakkelijker.

Het is waarschijnlijk een wezel of hermelijn geweest, gezien de vijf tenen aan voor- en achterpootjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vos is het niet,dan kloppen de twee voorste teenafdrukken niet, blijft dus alleen de hond over, ook al is er heel vaag een vijfde teentje te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dit is duidelijk een afdruk van een hondenvoetzool.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Dacht ik ook.
Het zouden de pootafdrukken van een das kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.dassenwerkgroepbrabant.nl/pages/prentenpag.html als ik hierop kijk vind ik het niet erg op een dassen afdruk lijken. Die is veel breder volgens mij.
ik denk dat het een hond is met een wolfsklauw.
dit zal het 5de teentje verklaren.