Onze parkiet heeft een verdikking onder haar kop. Wat kan dat zijn?

Ik zie net dat onze parkiet een verdikking onder haar kop rechts heeft. Het lijkt wel of ze (net als bij een mens) haar schouder op heeft getrokken richting haar kop. Ziet er dik uit. (krijg haar niet op de foto. Stil zitten zat er niet in)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoop dat het niets ergs is!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoop ik ook. Even in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor alle zekerheid ga je even langs een dierenarts, deze weet wat het is en kan hem behandelen..
ook al krijg je nog zoveel antwoorden, niemand kan je parkiet behandelen hier..

Het beste antwoord

Het kan een ontsteking zijn met ettervorming. Het kan ook een kankergezwel zijn, wat vaak bij parkieten voorkomt.
Je kunt er in dit geval naar laten kijken bij de dierenarts. Als hij er in prikt, kan hij zien wat de oorzaak is. Misschien valt het beestje nog te redden.
Ivana
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou als ik jou was even naar de dierenarts gaan want de kans op een tumor(kanker) zit er in!