Heeft iemand een tip wat je een loops teefje aan kan doen in huis als ze loops is?

ze bloed behoorlijk en kan een paar x per dag de vloer dweilen, ik heb haar al een kinderbroekje aan gedaan maar die trekt ze uit.. wel slim ...maar vind het toch wel vies al dat bloed op de vloer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, 'aan doen' op die manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hihi scherp bliets :) @zonneschijn
paar keer dweilen per dag? ik liep de hele dag met een dweil rond. heb mijn hond 'laten helpen'. er bestaan van die honden onderbroeken, een een soort van pakjes, maar die van mijn vrat ze van haar kont af dus dat was ook geen oplossing. (bijten totdat het verder stuk te trekken was) ff volhouden en dweilen en een date maken met de DA voor je hond? ok buiten het gedruip en gesmeer vond ik het niets. er is toch een relatief lange periode waarin de hond niet lekker kan spelen met andere honden zonder dat je het risico loopt dat je met een 'oops' nestje zit of de hond lastig gevallen wordt door reuen die wel in zijn voor een nummertje. maar goed, als je een nestje wil zijn er wellicht in overleg met de dierenarts ook wel andere mogelijke oplossingen om (tijdelijk) van het gedruip af te zijn als broekjes en pakjes geen oplossing blijken.

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe groot je hond is, maar je zou een luierpakje (goedkoop bij de Zeeman) kunnen gebruiken, wel even een gaatje voor de staart maken. Of je kan bij de dierenarts een Medical Pet shirt kopen, deze zijn er voor elk formaat hond. Prijs varieert tussen de 15 en 25 euro, afhankelijk van de maat. Het lijkt op een luierpakje voor baby's, maar is speciaal gemaakt voor het hondenlijf en deze krijgen ze echt niet uit, omdat het om het hele lijf zit. In het kruis kun je dan een maandverband plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Daar zijn loopsheidbroekjes voor in de handel. Die hebben een gat waar de staart doorheen kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een loopsheidbroekje is speciaal zo gemaakt, mits je de goede maat hebt, de hond wel heeeel slim moet zijn om hem uit te krijgen. Zit net even anders vast dan een mensenonderbroek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je eb broekjes voor de hond verkrijgbaar bij de dierenwinkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan ook een badstof handdoek gebruiken en die vastmaken met veiligheidsspelden. Eventueel kan je een gat in de handdoek knippen of proberen de staart erboven te houden. Ook heb ik menig maal een hond voorbij zien komen met een onderbroek om