IK heb 3 goudvissen, maar helaas geen plek meer voor. Wat kan ik het beste meedoen?

Ik heb een aquarium met drie goudvissen.
Helaas geen plek meer voor.

Ze moeten echt weg, helaas!
Maar wat kan ik ermee doen.

Kan ik ze in een vijver uitzetten?
Of wat anders??

Hulp gevraagd!!

Toegevoegd na 11 minuten:
Zelf heb ik geen vijver, bij ons in de buurt is wel een soort sloot. Kan ik ze daar in uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een goede oplossing gevonden?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas niet, dierenwinkel wilde ze niet. Ga nog even kijken bij een andere winkel.. Iedergeval staan ze op marktplaats.
Maar ze zijn nog niet weg

Het beste antwoord

Zet ze gratis op Marktplaats,en je bent er binnen een dag vanaf!
Ik had ooit z'n zelfde probleem.
Mijn 4 goudvissen zijn toen naar een kindje gegaan,hij had net een aquarium en kon nog wel wat vissen gebruiken.:)
Ut kind was ontzettend blij!!!

Ik zou de vissen de sloot besparen!
Zorg dat ze goed terecht komen,voor de visjes maar ook voor jezelf! Het is toch altijd een fijner gevoel te weten dat ze goed terecht zijn gekomen en verzorgd worden,dan dat ze ieder moment uit de sloot kunnen worden gevist door een reiger oid:S

Succes met de jacht op een nieuw baasje voor je visjes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan gun je ze toch wel een betere toekomst :)

Toegevoegd na 10 minuten:
dan=dat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tip
Heb ik net gedaan. Vraag ook morgen bij de dierenwinkel

Andere antwoorden (4)

Je kan ze gewoon geven aan de dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vissen zijn best oud, dus denk dat ze bij de dierenwinkel er niet blij meezetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet denk ik niks uitmaken, zo heb ik mijn fret en waterschildpadden teruggebracht en later mijn (goud)vissen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zal morgen eens langs de dieren winkel gaan.
Hang bij de supermarkt een briefje op, gratis af te halen ..
Je kan ze ook in de vijver zetten, alleen wanneer het weer gaat vriezen zou ik ze er weer uit halen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vijver heb ik zelf niet, maar dan zo het van een onbekende zijn. Dan kan ik ze er ook niet uithalen met de winter..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aww ...geef ze anders weg...zielig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom zoek ik ook een goede oplossing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ voor de supermarkt, die andere optie ben ik het niet mee eens..
Zet ze niet in een geisoleerde poel uit, (daar horen ze niet thuis). Verder maakt het niet veel uit en zullen de goudvissen in het wild worden geconsumeerd door roofvissen of vogels. De beste optie is inderdaad een winkelier die ze wel weer wil verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ze aan buurkinderen of misschien neefjes of nichtjes kunnen geven, die vinden dat meestal wel leuk en je zou hun ouders er van kunnen overtuigen dat het verzorgen v.d visjes goed is voor het aanleren van verantwoordelijkheid.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik ben bang dat een sloot teveel vervuild is, en ze daar niet in overleven.