tot welke leeftijd groeit de engelse stafford in hoogte en breedte en groeit het hoofd langer door?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K

Antwoorden (1)

Iedere hond groeit het snelst in de eerste 6 maanden. Daarna vertraagt de groei en rond de 9 maanden stopt de groei in hoogte.
Dan begint het uitbouwen. De borstkas wordt breder om meer longinhoud te krijgen. Ik heb hier een groeikurve voor je, Als je nog weet wat het gewicht van je pup was bij 3 maanden, kan je zien hoeveel gewicht hij ten slotte krijgt. Dan heb je enige indicatie van het gewicht/groei/maat dat er nog bij komt.
http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/hond/pup%20groeicurve.html
Ivana