Honden mogen noten eten, maar ze moet er wel mee opletten, ze kunnen aanleiding geven tot nierproblemen en blaasgruis.
Deze noten mogen honden eten:
Sesamzaad
Pompoenzaad
Zonnebloempitten
Pijnboom
Pepita's
Walnoten
Hazelnoten
Amandel
Paranoten
Pecannoten.
Hopelijk heb je hier iets aan! :)

Toegevoegd na 21 uur:
Geef alle noten rauw, bak ze niet, frituur ze niet en rook ze niet.
Geef alleen noten zonder zout.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tip voor als hond iets verkeerd heeft gegeten wat giftig kan zijn: melk laten drinken zeker een halve pak! Dan braken ze het heel snel uit. Advies van mijn DA. Verder even googlen wat honden nou wel en niet mogen eten verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
melk kan juist een averechts effect hebben