Ik heb een aquarium van 50 liter. Welke vissen kunnen hier wel en niet in?

Ik heb een aantal jaar geleden ook een aquarium gehad van 240 liter. Hier kon vrijwel alles in. Nu wil ik weer beginnen met een bak van 50 liter. Waar moet ik rekening mee houden en welke vissen komen hier het best tot zijn recht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Het soort vissen maakt niet zoveel uit. Ik zou zeggen niet te groot, maar tropisch of "koud water" vissen kan allebei.
Verder als ik jou vraag op zoek op Google krijg ik massa's hits...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het soort vissen is meestal het probleem niet. Kijk wel goed uit voor als je er nieuwe vissen bij doed want als vissen niet bij elkaar horen kunnen ze elkaar aanvallen en dat zou zonde zijn.