Is er een spay die katten wegjaagt?

We hebben een nieuw bed en de kat heeft er nu al met z'n nagels aan zitten krabben. Kun je hier een spray voor kopen met geur die de kat wegjaagt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja er is een spray voor:

Beaphar Keep off spray:
Deze spray zorgt dat de kat weg blijft.

En een play spray, deze lokt de kat juist!

Zijn te koop bij dierenwinkels!
Werkt echt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

ja bij de wekoop maar weet niet of hij ook voor binnen is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kat niet in de slaapkamer laten komen. Probleem opgelost.
Cryofiel
14 jaar geleden
dubbelzijdig tape doet de trick vaak beter.
Rieneke1
14 jaar geleden
valeriaan bij drogist kopen,klein beetje op je bed deppen,
en ze komt niet meer in de buurt

Toegevoegd na 4 uur:
sorry voor dit domme antwoord, valeriaan trekt juist poezen aan, ik had het niet goed vertaald van een ,
buitenlandse site.
Maar probeer deze link eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
huh????
valeriaan vinden de meeste katten heerlijk, ze worden er wild van :)
Ivana
14 jaar geleden
GEEN valeriaan, dan blijft de kat op je bed wonen!! Ze zijn er dol op.
de plantenspuit.

beste methode die in ieder geval werkt voor mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kat krabt aan meubelen om er zijn geur op achter te laten. Wanneer je sprayed met een feromonen-spray op de plaats des onheils, is de noodzaak van krabben niet meer aanwezig.
De kat krabt aan het nieuwe bed omdat het een geur heeft die hem/haar onbekend is. Met de feromonen-spray wordt de kat gerustgesteld en is het bed meteen voorzien van een kat-eigen geur.
Plaats een krabpaal in de omgeving en zorg dat deze gebruikt wordt. Desnoods sprenkel je hier wel een paar druppels valeriaan op.
De feromonen-spray is te koop bij de dierenarts of de goede dierenspeciaalzaak.
Ivana
14 jaar geleden
Glasje water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
e mag dat niet doen je gaat die poesjes vergiftigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keep off is hier de beste methode, je hoeft het alleen maar op te sprayen en dan is het klaar.

Met een plantenspuit of kopje water moet je altijd afwachten of je de kat op heterdaad betrapt.

groetjes Witchy.