als je bedoelt een agapornis.

Niet.

Nouja dat is niet helemaal waar. Verreweg de meeste praten niet, maar heel soms heb je er wel bij die wat woordjes kunnen zeggen. Heel, heel vaak voordoen en dan merk je vanzelf of die van jou de gave heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Om echt resultaat te hebben kan je beter een grasparkiet kopen. Agapornissen zijn niet zo begaafd.
Plusje voor Absor