hoe kun je wol spinnen?

zonder spinnenwiel ofzo. ik wil het spinnen van mijn kat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Dat antwoord gaf ik je al: met een spintol.

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.spintollen.nl/

Toegevoegd na 13 minuten:
Nou vooruit: hier dan een goedkopere maar je kunt toch zelf googlen als je eenmaal weet WAARNAAR je zoekt: http://www.despinners.nl/c-561910/spintollen/

Toegevoegd na 13 minuten:
En dan heb ik het nog niet over zoiets als goedkoop-duurkoop. Het moet natuurlijk wel prettig werken, ze hebben niet voor niets het spinnewiel uitgevonden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik een beetje duur..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat jij het te duur vindt kan Pelle niet helpen, jij vroeg hoe je wol moet spinnen en dat is inderdaad met een spintol. Het antwoord klopt. +
Ivana
12 jaar geleden
Niet iedere haar laat zich spinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana, ze heeft al eerder een vraag gesteld vandaag en ik hoop niet dat jij nu degene bent die mij een minnetje geeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kattenhaar is vrijwel niet te spinnen: te kort (tenzij van een langharige kat) en veel te glad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hippo, zoals hierboven al staat: de vraagsteller had die dag al een andere vraag hierover gesteld en toen werd duidelijk dat het kan en zeker in haar geval (langharige katten). Jammer dat ik nu minnen krijg en benadeeld wordt door die vorige vraag die jullie niet gezien hebben.
Ik weet niet wat je hier mee wilt, maar als je een trui of iets dergelijks wil maken zou ik het door een professional laten spinnen. Als je een kattenspeeltje wilt maken is vilten erg geschikt.