hoe heet deze hond precies?

Hoi,

ik ga waarschijnlijk een hond nemen in huis, en ik kwam laatst een hele aardige tegen, gezellig ff gepraat enzo, en leek me wel wat, alleen ik ben zo slim geweest niet naar de naam van de hond gevraagd te hebben, dus hier probeer ik hem te omschrijven:

hij lijkt op een duitse herder, maar heeft langer haar en de kleuren waren wit, bruin en zwart.

weet iemand welke ik bedoel?

alvast bedankt :)

Toegevoegd na 8 minuten:
voor wie het niet begreep; ik praatte met het baasje :$
en de kop is niet echt een duitse herder, iets bredere kop :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je een Berner Sennerhond bedoeld. Zorg dat je weet waar je aan begint!
jodyenboyke
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je op onderstaande site kijkt zit hij er vast bij , want jij hebt de hond waarvan je gegevens wilt gezien en wij niet , op deze site staan nagenoeg alle honden rassen en hun karakter , zeker de moeite om dit een keer door te spitten en zo het ras uit te zoeken wat bij jou profiel past
suc6