Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik AD kattenvoer kopen ?

Mijn poes is sinds vrijdag gestopt met eten . Bloedonderzoek wijst uit naar een slecht funktionerende lever. Haar niertjes waren oke. Ik voed haar nu met een spuit, maar we vinden dit allebei niet prettig. Nu las ik op internet over AD kattevoer. Maar waar verkopen ze dit nu ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Onze kat heeft ook een tijdje AD gegeten. Dat hebben we bij de dierenarts gehaald.

Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
anneke, raar, ik ben niet anders gewend dan dat iedere dierenarts het wel heeft.
goed alternatief is reconvalescense support van royal canin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De dierenarts kan het sowieso bestellen voor je.
hills a/d kan je in ieder geval bij de dierenarts halen.
dit voer is bij uitstek geschikt voor katten die aan moeten sterken.
ook is het bijzonder geschikt om te geven als je moet dwangvoeren.
zeker bij leverproblemen is het van groot belang dat je katje blijft eten, dus mogelijk moet je toch blijven dwangvoeren.
je kat zou per dag een blikje binnen moeten krijgen.
succes en beterschap voor je katje!
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
ad van Hill's is alleen bij de dierenarts te koop. Op de verpakking staat ook 'perscription', dus voorgeschreven door de dierenarts.
Hills heeft nog ander katten-/hondenvoer in blik en dat is alleen te koop bij de heel goede dierenzaak. Dat kan je als opvolger van de ad geven en is ook stukken goedkoper.

http://kattenvoeders.wordpress.com/2008/11/11/hills-ad/
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding