Heeft er iemand ervaring met een Duitse Pincher?

Ik ben opzoek naar een hond en ben uitgekomen bij een Duitse Pincher, iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zoek je in een hond?
Heb je de rhodesian ridgeback vergeleken met de duitse pincher?
Ivana
12 jaar geleden
Heb je het over de dwergpincher of de middenslag?
Dat maakt wel veel verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je vertellen waarom je uitkomt op de duitse pincher? het is namelijk een totaalpakketje (uiterlijk, karakter, aanleg, verzorging, beweging, en alle andere eigenschappen) algemene info is op het net te vinden, maar niet elke hond is hetzelfde. als je meer info geeft over jezelf en waarom je deze hond wil, wat je ervaring is met honden, hoeveel tijd je eraan kan besteden, wat je verwacht 'van' en zoekt in deze hond is je vraag wellicht een stuk beter te beantwoorden.

Antwoorden (1)

Als je al wat ervaring hebt een leuke hond. Persoonlijk vind ik het, als je ze te hard aanpakt nogal zenuwachtige honden, neiging tot angstbijten. Maar als je geduldig en consequent bent, kun je er een leuke hond aan hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!