Mijn kat is achter de elektriciteitskast terecht gekomen, wij kunnen er niet bij hoe krijgen we hem er toch uit?

Mijn kat is op een of andere manier achter de elektriciteitskast terecht gekomen wij kunnen er niet aan en er was een klein gaatje waar ze is ingevallen en ze geraakt er niet meer uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je even laten weten hoe het is afgelopen en hoe het met je katje gaat? ik zit altijd in spanning als ik hier iets lees van dieren waar iets mee is! sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe gaat het nu met je kat? Ik wens je sterkte, ik hoop dat je de professionals erbij hebt gehaald!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn kat is er uit! :)
En alles is goed met haar.
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden en steun.
Ivana
12 jaar geleden
Gelukkig!

Antwoorden (6)

Bel de brandweer. Het klinkt raar maar ze zullen je helpen. Het is in ieder geval erg gevaarlijk om zelf proberen de kat er weg te halen. Niet doen dus. Bel anders een dierenarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zullen ze bij de bw niet blij mee zijn! (tenzij je een lekker ding bent) maar soms is het idd de enige oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bron voegt niet echt wat toe en de dierenarts zal ook niet komen. Een sloopbedrijf ofzo lijkt me logischer of anders een electricien ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh? Het gaat om de brandweer, de dierenarts was pas een laatste optie. Maargoed, geen min, dus vooruit dan maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
electricien ijkt me logischer. wat kan de brandweer met een ladderwagen in de elektriciteitskast ?
kun je erbij via het kruipluik?
proberen te lokken met iets lekkers
anders wordt het breken of idd de brandweer bellen
mischien leest rieneke dit zo en weet zij nog iets anders
sucses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
dit is idd een geval voor de brandweer, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kat is van uit het gaatje maar zit nog achter die elektriciteitskast en daar kunnen we niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat gaan ze nu dan doen?
Rieneke1
12 jaar geleden
kan je het gaatje dichtmaken, zodat hij er niet meer in kan?
mogelijk kan de dierenambu iets betekenen, met een vangstok?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is er uit! :)
en alles is goed met haar
Bedankt allemaal voor de hulpvolle antwoorden en steun.
Rieneke1
12 jaar geleden
gelukkig goed nieuws!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gelukkig!!
niko
12 jaar geleden
nou dan kan de vraag verwijderd worden.fijn dat het goed afgelopen is.
Uw energieleverancier heeft een storingsnummer en is de aangewezen instantie om de stroom eraf te zetten en het een en ander te demonteren.
Zorg dat NA de ,,operatie,, huisdieren of kinderen geen toegang meer hebben tot waar de kat nu zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eerst zoveel mogelijk te lokken met snoepjes. Wat voor ons een onmogelijke situatie lijkt is voor een kat mss begaanbaar.
Anders de brandweer bellen, zij halen hem er uit en zullen indien nodig de stroom eraf halen
12 jaar geleden
Er is een alarmnummer voor dieren in nood(dat is wel aan de orde hier lijkt mij) en dierenmishandeling.
Misschien kunnen zij helpen.
Of ze weten in ieder geval wat te doen.
Alarmnummer is 144.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel de dierenambulance voor advies. Indien nodig, kunnen ze je ook helpen.