mijn konijn gaat altijd liggen, is dit normaal?

hij ligt meestal op zijn zij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Amadea
12 jaar geleden
Om te gaan slapen is het nogal normaal om te gaan liggen, ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet hij de hele dag staan dan?

Het beste antwoord

Mijn konijn lag vroeger ook wel eens helemaal uitgestrekt op der zij.
Vooral in de zon lag ze lekker uitgestrekt.

Ik zou me om dit gedrag helemaal geen zorgen maken, zolang de konijn goed eet, en de rest van de dag lekker actief is zou ik me zeker geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan ook zijn dat hij pijn heeft. Goed en vaak controleren of hij een harde buik heeft..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is helemaal normaal! Konijnen genieten languit op hun zij liggend! niks aan de hand :) ze kunnen zich soms laten "vallen" alsof ze ineens dood neer vallen haha geen probleem!