Als iemand ze naar vers water en voer geeft.

Toegevoegd na 36 seconden:
Naar = maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er voldoende voer en drinkwater aanwezig is, dan kunnen jouw parkieten best een paar dagen zonder baasje.
Elke dag vers water is wel beter, maar voor één keer een paar dagen met hetzelfde water kan geen kwaad.
12 jaar geleden
Breng ze naar de dichtsbij gelegen kleuterschool. De juf in de klas zal grààg enkele dagen de parkieten verzorgen voor u.
Geef voldoende eten mee voor de parkietjes en trakteer achteraf met koekjes voor de kids en de juf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik ben juf en ik zou never ever voor parkieten vsn iemand zorgen. Alsof ik het nog niet druk genoeg heb, haha. Misschien bejaardentehuis beter??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als de vraagsteller in het weekend een paar dagen weg gaat, dan zijn de scholen ook gesloten.
parkieten kunnen gerust een paar dagen alleen als je maar zorgt voor voldoende water en voer voor een keer moet het kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is niet zo heel erg als je maar iemand de sleutel van je huis geeft en dan iemand die je goed vertrouwd zodat die elke dag je parkieten kan voeren anders ben ik bang dat ze verhongeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,ik heb zelf ook 2 parkieten.Ze houden gezelschap aan elkaar.Als het voer bakje+waterbakje vol is is het ook al goed.En als er een speeltje bij zit is het wel handiger.Tuurlijk vervelen ze zich soms wel,maar dat is gewoon normaal.