Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn hamster droomt denk ik kan dat?

hoi mijn hamster die doet soms raar in zijn slaap de ene keer bibbert hij en de andere keer is het net of hij de hik heeft zegmaar zonder geluid maar wel het heen en weer wiebelen die doet hij als hij op me schoot dus in zijn hok weet ik niet of hij het doet weten jullie wat het is ik dacht misschien aan dromen?

Toegevoegd na 1 minuut:
die doet hij moest zijn dat doet hij, sorry

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vond een interessant stukje voor jou op Infonu, er werden proeven gedaan met ratten en die dromen dus, als ratten dromen, dan weet ik zeker dat hamsters en alle andere dieren dat ook kunnen, ik heb even een stukje tekst uit dat artikel gekopieerd:

Dromen dieren?

De meeste zoogdieren dromen net als mensen. Neem bijvoorbeeld ratten. Deze werden ooit een hele dag in een doolhof losgelaten. Daar moesten ze speciale opdrachten uitvoeren, terwijl hun hersengolven werden gemeten. Voordat de ratten de uitgang hadden gevonden werden ze in slaap gesust. Toen ze daarna in hun slaap opnieuw werden gemeten, werden dezelfde patronen zichtbaar. De patronen waren zo gelijk, dat de onderzoekers zelfs konden zien waar de ratten liepen in hun 'droomdoolhoven'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is dromen ;-)
Mijn ratten doen dat ook,die slapen dan zo vast dat ze liggen te stuiptrekken.
Geen zorgen om maken dus ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker kan dat! Jouw hamster is de dag/nacht in de dromen aan het verwerken, is gezond! Mensen hebben dat óók soms....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding