Weet iemand hoe zo'n hondenkam heet met een knopje om de haren er 'vanaf' te duwen? En waar kan je die kopen?

Dat je die haren er dus niet zelf uit hoeft te gaan pulken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb vorige week zelf 1 gekocht bij action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mogelijk bedoel je de furminator?
die heeft iig zo'n knopje.
die kan je in iedere dierenspeciaalzaak kopen.
ze zijn wel prijzig.

Toegevoegd na 5 minuten:
nu ik op afbeeldingen ging kijken, zag ik dat niet alle furminators zo'n knopje hebben, maar sommige wel.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het echt over een kam, de furminators die ik tegenkom zijn tondeuzes. mag best een goedkoop dingetje zijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
een furminator is niet echt een tondeuse hoor, hij haalt de ondervacht weg.
mits met mate gebruikt een superkam.
maar idd niet goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een furminator-kam voor langharige honden. Je hebt ze ook voor kortharigen. Deze zijn geen tondeuses, maar echt kammen waarbij je de haren weg kan duwen inderdaad.
Ik heb hem via marktplaats, want inderdaad zijn ze nieuw belachelijk duur!
Ik weet wel een borstel met een knop waarmee je de haren uit duwt.

Deze kun je goedkoop aanschaffen bij Action.