Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand deze foto in een betere kwaliteit? Dat als ik inzoom, dat hij ook nog scherp is.

http://www.hondenrassen.nl/opvoeding-gedrag/honden-en-muziek/ Het gaat om de foto op deze site, het hondje met de oordopjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
683

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is de grootste die ik kan vinden.

Toegevoegd na 33 seconden:
1256x1600
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uit de foto kan ik niet halen wie hem heeft gemaakt.

Ik denk dat je het beste contact kunt opnemen met de site. Op de site staat een contactformulier; daar kun je vragen of ze de foto in een hogere resolutie hebben, dan wel of ze je de naam van de fotograaf willen geven, zodat je hem kunt vragen of je de foto mag hebben. Misschien dat je een kleine vergoeding zult moeten betalen - dat hoor je dan vanzelf wel.

De site heeft ook een forum; daar kun je dezelfde vraag stellen.

Ik denk echter dat deze foto gefotoshopt is. Het oordopje in het linkeroor (rechts voor de kijker) lijkt namelijk vlak buiten het oor te hangen, en dus niet vast te zitten.

Desalniettemin zou er een hogere resolutie kunnen bestaan; zoals gezegd: gebruik het contactformulier of het forum van de site.
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding