Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ons zingende katertje.

Onze kater van 5 krijgt dagelijks een zakje felix of kitkat. Dat is vlees in saus. Als hij dit op heeft zingt (miauwt maar dan anders) hij, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
542

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wellicht was het zo lekker dat je kat je bedankt met een serenade!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kan het zijn dat hij last heeft van zijn maag,mijn poes doet dat ook wel eens maar dan spuugt ze een beetje,dat lijkt ook op " miauwzang".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kat die gaat kotsen, maakt een specifiek geluid, het is geen zingen hoor, maar een soort van hijgen, net voordat hij over zijn nek gaat of hij kan het net voorkomen, maar dan maakt hij ook al zulke geluiden...

Die Felix of Kitk*t is goed spul hoor als je kat er zo van gaat zingen, maar niet heus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn kat maakt vreemde geluiden tijdens het eten van zijn vlees, maar ik ben erachter gekomen dat meneer denkt dat ie zijn voedsel zelf gevangen heeft.. :S
Hij loopt met een vleesbrokje ergens naartoe, gaat er bovenop zitten, dan ligt ie heel laag met z'n kop en verdedigt zijn "prooi", onder zijn klaaglijke 'zang', wat weer heel anders is dan miauwen.
Kan het mnisschien zoiets zijn? Dat ie nog een laatste stukje vlees beschouwd als prooi en dat aan het verdedigen is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat het is, maar een van mijn jeweetwelkaters doet het ook. Hij gaat zelfs beneden in de hal zitten, waar het extra galmt. En soms mag de hele buurt meegenieten, dan klimt hij op het balkontafeltje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding