als mijn kat binnenkomt gaat onze kitten altijd aan het achterwerk van die kat likken, waarom doet onze kitten dat??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

jouw kat geeft een soort visitekaartje af, en je kitten leest dit.
je jonkie geeft hiermee aan, dar hij de oudere kat herkent, en leest tevens de info.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zijn duidelijk geen aar(t)s-vijanden, dus dat ik erg prettig. :)
Rieneke1
12 jaar geleden
linda, schoonlikken is toch iets anders dan informatie opnemen.
maar wat heel veel andere dingen betreft, imiteren katten elkaar idd vaak, oud en jong.

Andere antwoorden (1)

Misschien uit respect of om te laten zien dat ie lager in rang staat of uit blijdschap