Omdat kitten voer duurder is wil het graag in een grote verpakking kopen? Hoe berg ik het het beste op?

We hebben 1 kitten. Kan het het beste in 1 trommel maar dan wel elke keer openen? Of van te voren de dagportie afmeten en in afsluitzakjes doen en die in een trommel? Hoe lang is het uberhaupt nog lekker voor een kat?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 1 kitten lijkt het me niet verstandig om een hele grote voorraadzak brokjes te kopen.
Een kitten kan nl. redelijk snel over op normaal kattevoedsel.
En ja, dan blijf je zitten met een rest kittenvoedsel.

Het beste antwoord

hou allereerst de datum in de gaten, brokjes worden bespoten met een laagje vet, en dat kan ranzig worden.
ik stort de brokjes in een zuurkoolton die ik goed kan afsluiten.
vervolgens haal ik daar een weekportie uit en doe die in een trommel.
zo hoeft de ton niet zo vaak open.
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan het in de verpakking houden en die goed afsluiten. Die verpakking is er voor gemaakt om de brokken goed te houden.
Je kan het ook in een afsluitbare ton of pot doen.
Steeds weer goed dichtmaken en je kan er weken mee doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het brokjes zijn,dan kan je dag .porties maken, in zakjes dicht sailen dan hebben ze altijd vers eten.
Wij hebben ook groot verpakking en maken hier allemaal zakjes van ,en dat gaat prima.