waar kan ik zee aapjes kopen?

zee aapjes zijn een soort vissen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn dan wel geen aapjes, maar zeker geen vissen!!
Het is een kreeftachtigen, een pekelkreeftje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een parodie over die beestjes in Southpark. Offtopic.
zucht.

Antwoorden (4)

ik denk dat je dit toch bij dieren winkels / vis winkels moet wezen !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn eigenlijk geen vissen, het zijn pekelkreeftjes. Deze kan je krijgen bij aquariazaken waar ze levend voer verkopen. Zijn leuke beestjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sea Monkeys :) Die kon je een aantal jaren geleden als gedroogde eitjes kopen in de speelgoedwinkels ,als je er water bij deed kwamen de eitjes na een aantal dagen uit. Bij de bronvermelding kun je ze ook bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
seamonkey heet het. er zijn kitjes te koop waarmee je ze op kan kweken.

wat je ook kan doen (de grotere versie) zijn triops. deze kan je kopen bij de blokker en speelgoedwinkels.

wil je het helemaal makkelijk ga je naar een dierenwinkel waar ze levend voer verkopen en vraag je naar artemia

hier hebben ze vaak ook een mix waarmee je ze zelf op kan kweken.

bij de kitjes moet je erop letten dat het vrijwel allemaal rommel is. het ziet er leuk uit voor het oog, maar diertjes blijven er echt niet lang in leven. wil je jezelf een teleurstelling besparen is het handig als je even via google kijkt wat de verzorging en het houden van de diertjes inhoud

succes