Is het verstandig een mopshond bij katten te plaatsen?

Wel of niet verstandig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Dat,zou niet echt kwaad kunnen in t beginnen 1e 3 dagen een wen proces maar daarna zijn het goeie vrienden.
Vaak,spelen ze samen,samen tegen elkaar aan slapen enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt van de hond en van de kat af. Mopsjes zijn over het algemeen erg verdraagzaam en niet zo heel druk dus dat is wel een voordeel.
Komen je katten buiten? Mocht dat zo zijn, hoe reageren je katten buiten op honden? Kijk daar eens naar.