Hoe zie je of een poes echt zwanger is?

Ik heb geen idee of ze zwanger is. ze is van 30 juni 2011. en ik heb haar pas 3 wkn. haar buik is wel wat dikker geworden bij haar tepels. ze miauwt wel geregeld. maar ik weet niet of dat bij haar hoort. ik wel eerder nestjes gehad van andere dames. kan zijn dat ze dus al zwanger was toen ik haar kreeg. ik heb alles al in huis voor de bevalling. maar wil graag weten hoe ik het kan voelen ivm als er iets fout gaat. en natjuurlijk het aantal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi beesie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schattig koppie ! :)
Rieneke1
12 jaar geleden
ik zou rap naar de dierenarts gaan, en kijken of castratie nog mogelijk is.
dit poesje is nog veel te jong.

Antwoorden (4)

Van 30 juni zeg je... dan is ze nog geen half jaar oud! Lijkt me wel heel erg jong, zelfs voor een katje. Het 'vroegste' wat ik ooit heb gezien is een kat van 10 maanden oud: voor het eerst krols en meteen was het raak. Ze had een nestje van 3. Als jouw poes zwanger is, zal ze binnenkort een heel bol buikje krijgen wat vooral aan de zijkanten uitpuilt. Alsof er een bal(letje) in zit. Maar het zou ook kunnen dat ze voor het eerst krols is.

Toegevoegd na 45 seconden:
Oja... wat een geweldige foto trouwens! Echt een leuke toet om te zien! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel. het is ook echt een popje. ze heet Lizzy en is zo zacht als satijn. echt heerlijk
je kan kijken dat de tepels groter zijn dan normaal en donkerder van kleur en als kaal word rond de tepels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan als je het geld er voor over heb naar de dierenarts gaan en het daar laten testen (weet je ook gelijk hoeveel het er zijn) en anders afwachten maar ze is volgens mij noch te jong om zwanger te zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de leeftijd vanaf zes maanden kunnen poezen zwanger worden,maar er zijn er ook bij die nog vroeger zwanger kunnen worden,dus de dierenarts is de beste optie om het al dan niet uit te sluiten.