Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zelf een poezenmand maken?

Ik wil graag voor mijn 2 poezen een lekker warm mandje maken :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wij hebben een oud poppenledikant gekocht. Deze moet weliswaar nog geschilderd worden zodat ie ook in de huiskamer past qua interieur, maar onze beide katers liggen daar nu al haast dag en nacht in.

Ik wil deze wit schilderen en er een zilveren kroontje oid op sjabloneren. Als teken van onze beide prinsjes ;)

Ze worden overigens hierdoor al gekscherend Ho en Mo genoemd wanneer ze knus naast elkaar in het ledikantje liggen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze foto is van afgelopen zomer toen we het ledikantje nog niet zo lang hadden. De rooie had zijn pootje bezeerd en de andere zat aan zijn ziekbed ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een oude doos pakken en daar een zacht, warm dekentje inleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop dik garen, bijv. bij de Wibra, in een kleur die bij je kamer past.

http://sarahscreacorner.blogspot.com/2010/12/zpaghetti-mand-en-patroon.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de hobbyshop rotan kopen ,een plankje uitzagen uit triplex en vlechten zoals je het zelf wil
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Half zelf en half gekocht:

Koop bij een kringloopwinkel een leuke rieten mand en leg daar een lekker kussen in of een oude deken.

Als je heel crea bent kun je ook oud laken dichtstikken en vullen met allerlei oude kleding, beetje proppen en vormen en je zit/ligzak is klaar (nadeel is wel hoe je dat gaat schoonmaken/wassen)
(Lees meer...)
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een stukje klittenband een gat in het oude laken/dekbedovertrek laten zodat je 't spul eruit kunt halen en de hele rambam in de was kan doen.
Een houten wijnkistje bekleden met een zelfgehaakt of gebreid kleedje het liefst van dikke wol dat is lekker warm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding