Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je kattenbakgrit ergens voor hergebruiken?

we gebruiken klontvormende kleikorreltjes. Klei is toch puur natuur, dus zou ik er de zandgrond in de tuin mee kunnen verrijken? Bemest is het ook al....
wij betalen ons afval per kilo, en de kliko weegt voornamelijk zo zwaar van de kattenbakkorrels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
867
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joehoe, Rieneke...!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me heerlijk slapen....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

mest van planteneters is goede voeding voor je tuin, maar mest van vleeseters is veel te scherp, daar doe je je planten geen plezier mee.

wat betreft het gewicht; je zou kunnen proberen om over te gaan op houtkorrels.
niet alle katten accepteren dit, maar niet geschoten is altijd mis.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
houtkorrels had ik vroeger, maar de kat wil ze niet. de konijnen wel. Die mochten ook in de groene kliko en als ik de poep eruit haal, kan ik de klei met urine dan in de tuin kwijt?
Rieneke1
12 jaar geleden
ik snap je probleem, want met 5 katten sjouw ik me ook het schompes, en zou ik een vermogen kwijt zijn.
toch is het niet aan te raden voor je tuin.
moet je ook betalen als je het zelf naar de gemeentewerf brengt, of is dat geen optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
njet. je betaald per kilo, alleen als je de container voor de deur zet betaal je ook vastrecht per keer. Als we het zelf brengen en we hoeven de kliko niet neer te zetten scheelt dat wel iets.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding