is de aanvraag naar dierenhotels gestegen of gedaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als het slechter gaat met de economie, zoals nu, dan wordt de vraag naar bijna alle producten minder.
Dit geldt dus hoogstwaarschijnlijk ook voor de interesse in dierenhotels.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat geldt zeer zeker voor dierenhotels. Niks zo conjunctuurgevoelig als de 'liefde' voor onze huisdieren.

Andere antwoorden (2)

Vanaf het moment dat de economie slechter werd hoorde ik al van enkele pension houders dat het aantal dieren dat 's zomers kwam een stuk kleiner is geworden.

Mensen gaan minder op vakantie of gaan korter op vakantie en nemen hun dier mee als dat mogelijk is.
Aponi
12 jaar geleden
misschien een tijdelijke inzinking nu, maar over het algemeen zijn er meer dierenhotels gekomen. Meer en meer mensen leven alleen, en hebben een dier uit een stukgelopen relatie, of willen erg graag een dier, ook al werken ze full-time. De dierenhotels en - pensions hebben veel dagklantjes, die 's morgens om 8 uur gebracht worden, en 's avonds weer opgehaald, zodat iemand 's avonds en in het weekend gezelschap heeft van een dier.
Als de dieren hieraan gewend zijn, is dit een prima oplossing : net als kinderen, die naar de creche gaan, of naar de kleuterschool. Net zo goed als de hondenuitlaatservices als paddestoelen uit de grond geschoten zijn....