bij mijn ratje komt bloed uit de vagina wat kan dit allemaal beteken?

bij mijn ratje komt bloed uit de vagina wat kan dit allemaal beteken? (ze is 2 jaar, en een vrouwtje)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Het kan duiden op een blaasontsteking, een beginnende bevalling (kan je ratje zwanger zijn?) of het kan duiden op een vorm van kanker.
Neem z.s.m. contact op met de dierenarts, tenzij je weet dat zich hier een bevalling aandient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een blaasontsteking is zullen ze antibiotica in gaan zetten en die kunnen snel hun werk doen.
Maar in het geval van kanker, tja, opereren is soms een optie maar als het al een oud beestje is moet je je misschien afvragen of dat nog zin heeft. De dierenarts kan dat verder met je bekijken. Als je ratje geen pijn heeft kan hij er misschien nog gewoon een poosje gewoon mee doorleven. Maar dat is allemaal gissen, de enige die het echt zeker weet is de dierenarts. Sterkte.
Dan gaat ze binnenkort dood, ratten worden maar 2 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die van mij 2 1/2....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook ratten die meer dan 4 jaar oud zijn geworden.
Het kan ook nog iets als een baarmoederontsteking zijn.
Hopelijk heb je iets aan deze link, daar staat er wat over geschreven.

Sterkte met je ratje!