Waarom speelt mijn kat met een drolletje?zie uitleg

2 keer per dag maak ik onze kattenbakken schoon, maar onze kitten heeft wel eens de neiging dat hij een drolletje die in 1 nacht opgedroogd is uit de kattenbak te gooien en ermee te spelen?!? :/ ! .
Waarom doet mijn kitten dit? Hij heeft 2 speelballetjes 1 speelgoed hamster die geluid maakt als die ertegenaan slaat, 3 speelmuisjes, een speeltunnel, en een speelstok met belletje eraan. Speelgoed genoeg dus.
Is het een gedragsprobleem?
Ps: hij doet het ongeveer 3 keer per week, dus niet iedere dag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha :p

Het beste antwoord

nee, het is geen gedragsprobleem.
die keutel is veel sterker van geur dan de andere speeltjes, en dus veel interessanter.
lekker laten gaan, kan geen kwaad.

zoveel speelgoed is best wel saai.
rouleer je het speelgoed, en doe je er af en toe wat valeriaantinctuur op?
speel je ook actief mee, met hengeltjes en veters bijvoorbeeld?
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat doe ik rieneke altijd afwisselen van speeltjes en spelen met hem
Rieneke1
12 jaar geleden
ok, dan doe je het goed.
hij groeit er vast wel overheen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel rieneke tenminste een normalen reactie tnx+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord van rieneke en van cica een +

Andere antwoorden (1)

Gedragsprobleem? Kittens spelen nou eenmaal wel eens met uitwerpselen, net als baby's dat vaak ook doen als ze de kans krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naja ik heb dit nooit met geen 1 kitten meegemaakt, dit is onze 4de kitten dus het zou altijd toch kunnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan, maar ik vind het nogal een vreemde conclusie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem geen conclusie ik vraag het alleen er staat niks voor niks een vraagteken achter.