Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke ratten opvangen zitten in de buurt van Rijen ( noord brabant ) ?

Welke ratten opvangen zitten in de buurt van Rijen ( noord brabant ) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bedoel je voor tamme ratjes? Dan kun je ze kwijt bij de kinderboerderij, meestal willen ze dan wel een kleine vergoeding van je. En anders moet je bij verschillende dierenartsen briefjes ophangen dat je ratjes kwijt wilt.
Ook is het handig om te weten dat je ratjes niet moet scheiden. Dan worden ze nl. vals. Dus per 2 weg doen. Of je er nu 1 hebt of 2 maakt niet veel uit.
Mijn kinderen hadden vroeger ook ratjes en er kwamen 12 kindertjes. Die hebben we ook per 2 weggedaan, anders gingen ze gewoon niet weg. Ze zijn nl. heel sociaal.
Toen ze jonkies hadden hebben we het mannetje laten castreren (dat kan dus ook bij de dieren arts). Dit omdat het mannetje ging wegkwijnen toen we hem bij het vrouwtje hadden weggehaald om nog meer jong te voorkomen en toen hij was gecastreerd waren ze samen ZOOOO blij!
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, dat had ik niet door. Maar leuk dat je er nu 4 hebt. Leuk zijn ze he? Ik vind het 't leukste huisdier voor kinderen. Mijn kinderen hadden er elk 1 en die woonde op hun schouder zo'n beetje.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding