ik heb 2 konijnen het vrouwtje schrikt heel erg als ik haar aai weet iemand hoe dit kan??, ze is waarschijnlijk doof of blind...

mijn andere konijn komt wel gewoon naar mij toe als ik in de ren stap en dan ga ik hem altijd aaien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je schrijft dat ze waarschijnlijk doof of blind is, dat zou de reden kunnen zijn. Ook kan het zijn dat ze oud is of pijn heeft, dan schikken konijnen ook als je ze aait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo gek als ze doof en blind is want dan hoort of ziet ze je niet aankomen en ineens krijgt ze een aai van je hand.
Wat je kunt doen is eerst je hand voor haar neus houden zodat ze je ruikt en haar dan strelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je bodean
misschien is ze gewoon bang ik heb 2 dwergpapegaaien en ze zijn tam en zelfs hun schrikken af en toe maar ja kan inderdaad ook dat ze blind is en dat ze je dan niet ziet aankomen en doof zou er niet iets mee te maken hebben denk ik maar ja je weet het maar nooit gewoon naar de dierenarts gaan als je denkt dat ze echt blind is of zo
succes !