Hoe verwerk je de dood van je kat het best?

Hoi,
Ik ben er niet zeker van dat ze dood is maar vorige week woensdag is ie op wandel gegaan maar niet terug gekomen. Nu nog steeds niet. Het was mijn beste vriend! Mijn moeder zei ik vrees voor het ergste :(
Wat moet ik doen? Wachten op hem of toch beginnen "rouwen"?

Weet jij het antwoord?

/2500

Teken de kat na en Verbrand hem, probeer hem zo snel mogelijk te vergeten. Je went er heus wel aan

Er is nog altijd een kans dat je kat terug komt. Hang eventueel plakkaten op met een foto van je kat. Sommige katten gaan op onderzoek uit en komen later weer terug. Maar houd er wel rekening mee dat hij nooit meer terug komt. Het duurt soms erg lang voordat je kat vergeet, het heeft zijn tijd nodig En vergeten hoef je je lat ook weer niet Succes. Groet een dierenvriend.

hij kan altijd terugkomen, zelfs na een week. wij hadden een siamees op leeftijd een jaar of wat geleden. ineens weg, 3 weken lang, en overal heen gebeld, dieren ambulance, asiels, en briefjes bij supermarkten opgehangen. hij was heel aanhankelijk, en liep nooit weg. we hadden de moed opgegeven, en ineen kwam hij aanwandelen, onder de stof, en witte verf, waarvandaan weten we nog niet. geef de moed niet op, het kan nog, anders sterkte.

ga uit van het ergste dan is het fijner als hij toch terug komt, mijn kat was sinds oud en nieuw 3 nachten weg maar uiteindelijk kwam hij terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100